Tuesday, November 13, 2007

Sambar DVD player

Lepas ambik TV, siaran mcm babis la pulak.. walaupun taruk antena UHF la.. mcm sirip ikan la.. gambor tetap berbintik2 tak cun.. yg "boleh tgk" pun just tv8, ntv7 ngan tv3 sikit.. lain2 blurrr terus...

so ambik keputusan carik DVD player la.. leh gakla layan konsert2 metal aku tu.. survey kat selayang baru.. ada satu kedai tp kureng sikit.. nampak tokei dia dok asik nak menggatal ngan staff pompuan melayu dia tu.. meraba2 depan aku.. plak tuh si minah nih pun layan gak.. terbantut plan aku nak cari player..

so aku pi kedai lg satu.. dekat ngan simpang dan kedai2 makan..

test bawak aku punya DVD satu beg, test satu2.. alhamdulillah semua leh baca/play..
so aku pun ambik/beli le... cap ayam jenis RICSON. kene pulak masa tu kat luor ujan lebat.. sangkut kat kedai le.. sambil2 tuh test home theather jenis Panasonic.. satu set 5-6 speaker +subwoofer+amp yg skali ngan player DVD dalam rm1300/1600. cmm menarik ni.. tapi takpe.. tuh kendian la.. bukan urgent sgt2. sampai umah je terus bukak dan pasang.. yeeehaaa.. jenuh melayan la malam tu.. sampai tertido...

1 comment:

Afrezal Karim said...

oish oish oish.. dah beli DVD rupanya.. patut senyap jaa.. oit.. Hardisk onepiece hang tu.. takleh baca langsung laa