Monday, February 25, 2008

Ubunt00 meetups at UiTM Shah Alam!!

Ubunt00 buat meetups.. join je le.. tgk apa yg dipresent.. actually nak jumpe mnajem, sharuzzaman, adli dan kawan2 lain je :)

ramai gakle yg dtg.. esp student2..




Sharuzzaman tgh memberi speech pasal translation on KDE.. sambil2 aku sampuk on PCBSD development on translations..





"masta" Adli memberikan 1337 speechnya pasal embedded system development, cybersecurity, NISER blablabla.. simple yet powerful..




"penyibuk_utama".. aku la sapa lg.. ngan mnajem..


//
pic akan ditambah later..
sesi demo Q&A ngan student2 dan hadirin2..
pic kat site lain
//





lepas setel.. pi makan2 kat "warung kopi" ke "kedai kopi" aku lupe.. tp kopi laaa.. sebelah aku si lahanet kawan lama SiFuh... last2 jumpa gak kat sini...




"2 setan" opensource berjumpa juga akhirnya.. setelah 8 tahun terpisah dan kenal ( lama tuh..).. sama2 "membuat kejahatan" dalam kes2 dahulu.. SECRET ahahaha..

satu ISP yg konon gah pun tertonggeng jugak dek kitaorang.. huahuahuaaaa.. tuh citer lama la.. 7-8 tahun lepas ahahaha..

"tapi aku masih jahat" ahahaha..

SiFuh and me.. pasnih mana la plak negara dia ni nak pegi.. last dulu2 masa ngan aku dok Thailand-Australia je...



sesi photography.. gelap dah maghrib.. setan banyak!!!




haaa.. kan aku dah kata? setan2 semua dah gelak!!!


1 comment:

Unknown said...

Trunasuci, hahaha. Ubuntu? Guess who? SiFuh! haha