Thursday, March 13, 2008

Spiderwick.. dan RG-ku



Kluar hangout somewhere in KL.. then ingat nak pi carik movie Spiderwick Chronicles, mcm besh je.. so mlm tu pi CINELEISURE Damansara.. yess ada.. layan le sorg2 tgk.. besh gak.. cuma "ending"nya je "potong" sket...

siang tu, pi umah tuan umah bayo sewa.. skali "gedeganggg" ada mamat mana tah langgor aku dr tepi belah kiri.. dah la aku dok belah kiri.. dia nak ngokngek2 tp dia yg salah.. hampes.. pastuh kene sound ngan org tua.. dah la P sebulan.. bawak awek tah mana2 tah.. mcm dedua under age je.... aku plak kepak depan RG dah koyak.. setel2 last2 dia plak yg rasa bersalah.. terus mintak setel mcm tu dan blah..

pi repair kat kedai si Selayang Baru sebelah Haslam.. pund** mahal dia cas rm36!! padahal kat setul baru rm16 je.. kimek tul! len kali aku taknak pi antor kedai tuh lg!!..

mlm blik dr Cineleisure.. ujan renyai2.. br pas makan2 then konar nak balik umah kat simpang belakang TNB.. ada lubang dipenuhi air.. gedeganggggg tayar depan aku terjah dan aku tergolek!! arrghhh suwey tul la aku arinih.. arghh.. side mirror pulak dedua blah dah out... mujur fairing/kepak yg tuko siang td tak kopak apa2.. alhamdulillah.. lutut gue luka2 sakit gakle.. terjag divider tepi.. mujur sluar tak koyak pape...

balik lepak umah layan kapla tidow




No comments: