Tuesday, May 13, 2008

ASTRO MAX + Installation = rm50


Setelah sekian lama.. dok sorg2 kat umah dan menghadapi tahap keboringan maksimas, dan disebabkan signal siaran TV aku yg teramat2 p*k*mak dan p*l*t, aku pun apply la ASTRO melalui kawan aku en ADIOZ88..

fax doc yg dia nak ke kedah ( yes!! kedah!! ) pada rabu malam ( 7/5/2008) dan hari jumaat ( 9/5/2008 ) dah dpt sms installer mende/brg dah sampai dan siap!

pakej installation ASTRO aku simple but power gakle.. install + decoder ASTRO MAX = RM50!

promosi ni untuk bulan May saja..

boleh kontek:

En Adioz88 012-4450704
fax = 04-7728048

gue tarak share pape haaa.. just tolong kawan2 since gue puas hati dengan service dia :).. now dok layan National georaphic+ Discovery+ Animax dan lain2 knowledgeable thingy.. no AF shit! ahaks...









No comments: