Sunday, October 12, 2008

Trip to Melaka..



Aku ke Melaka baru2 ni..
atas urusan yg tak dpt aku ceritakan.. port kat pantai Pengkalan Balak... was a nice place
..





Just pagi2 tu, awal2 lg aku dah kuar.. pusing2 ambik angin kat pantai.. termenung dan berpikir sendiri... terdapat question yg kadang in my confused mind:

1- Apa aku dah temui, sesuatu yg dipanggil "life"?
2- Aku dah satisfy ngan apa yg aku dpt dan buat selama ni?
3- what i gonna do and face tomorrow?
4- will i get what i'm dream of?
5- I have a dream, lots of dream.. try to reaching it.. now or never.. tapi tercapaikah?
6- Am i too greedy?

takleh nak jawap rasanya mende2 tuh semua.. takpe la ambik angin je.. takyah sakit2 kepala...







Sorg pakcik ( pangkat atuk ) terjumpa siput ni dan kasik kat aku.. menarik.. masih hidup lg dan ada hidupan2 ( teritip kut? ) masih melekat kat belakangnya.. menarik... maybe siput ni pun mcm aku.. walaupun nampak happi dan happening, actually sunyi.. ehehe... sad kan? sometime i feel pathethic about myself... kenapa? hanya aku je yg tau sebabnya..






back to my room.. just lepak depan tu dan layan angin pagi2 ni.. ngantuk sikit tp maybe ini dpt menenangkan jiwa aku kut.. sebelum agenda2 siang bermula dan aku akan sibuk...

anyway this trip really menaingful to me.. really2 meaningful...

2 comments:

WM Impression Solutions said...

Salam bro...baru terbaca lu nyer blog ke melaka ni...

1st skali, gua nak mintak maaf sbb melambatkan lu ke Melaka mlm tu...

Sanggup jumpa aku kat Selayang dulu, then return ke Shah Alam, shoot ke Melaka...

Appreciate that...

So, hows 'bout "little-litle problem" b4 u went to Melaka? Hehehe...

Be calm bro...that just life...

See u...

imshahmemyselfandi said...

Salam bro

Bunyi bernada sedeh je. heheheh sabor2. :-)