Sunday, May 28, 2006

Sambung kije... me, joey, she-man and notes project..






erm..
sambung kije kat umah joey.. he's one of my best pal.. segan giler aku ngan dia.. malam nih aku kene buat manual training based on CentOS.. so 1st sebelum ko training ko kene la test dulu.. kang esok2 ku plak yg terkial2 ye dak? lama giler aku tak sentuh RedHat.. last aku personally "godek_gilebabis" is RH7.3.. sebelum aku tuko ke Slackware dan lain2 variant termasuk BSD..

sheman commited.. joey pun besh.. lapau plok malam2 nihs.. makan roti+cheese manjang le ( tadik dah dinner kow2 tapi lapau lagiks )... besh pulak malam2 nih..

sambil on wat notes, bukak BitchX pakai ssh ke server aku di s.alam.. masuk #mybsd #mylinux #fakap di webnet.. jang dok bz citer dia nak kawin ehehe besa ah tuu.. dah sampai seruuu.

aku pun dok layan je nih.. sket2 ngantuk la.. makan lagi.. she-man komited giler.. so on blog write a bit la apa2 nak write kan? jap lg sambung...




No comments: