Tuesday, May 19, 2009

BABI berwajah manusia? atau manusia BABI?








Dalam kehidupan aku,
aku hanya tahu babi itu satu.. yg hidung panjang dan berlubang besor, busuk, hina najis mughallazah...

sehingga beberapa tahun kebelakangan ini, aku mendapati ada satu jenis lg spesis babi.. yg ini babi berwajah manusia!!!

mula2 aku kenal babi2 ni wujud setelah aku post pasal satu event OSS kat malaysia..

bukan nak saport!
tapi kutuk kemain mcm BABI! so hanya babi yg kutuk cmm babi la kan?

ayat2 dia serupa BABI dan dalam tuh aku terpikir, org2 yg kutuk2 ni, mcm bagus je ayat dia, kalau dia ingat aku ni rasa aku mcm bagus, takde pulak aku claim aku bagus.. so apa masalah depa?

pastuh aku pedulikkan la wat kije aku je..

later aku post lagi apa2 je event OSS etc2.. start keBABIannya terserlah...

1- create id lain yg konon2 nya aku tataw la keBABIannya terselah sedemikian.. pastuh berlakon2 la watak2 lain..

posting tuh dibiarkan je, dan dijawap secara elok2.. bedal sket2 la kan..

later selepas sedap2 dua mengayat.. posting kena delete.. itu pun pasal dah banyak post2 dia mg sengaja dok cari dan bang aku tanpa sebab.. ( pelik? pasal dia ni BABI, dia takleh pikir beb! )



2- lepas satu2 mende OSS aku buat, kecik ke besor ke, aku tak penah mintak tolong dia ataupun dia bantu apa2.. so tertanya2 gak.. BABI ni dia tak buat apa2 pun aku nampak kat dunia OSS, dpt ilmu, jd pandai ( yes dia mmg pandai, tapi hati banyak busuk, serupa BABI ) dpt kije bagus tapi takde in return nak tolong OSS balik.. dia dah jd self-god ke? ( kalau le dia god la.. tp aku rasa tak )


last2 aku walau tak layan, dia asik dok create id nak bang aku.. konon2 aku tatau la bau BABI dia terang2 lg bersuluh awal2 dah tahu...

apa yg ko nak ni BABI?
ko kenal aku kan? so pasal tak jumpa cakap sendiri apa yg dok ganggu sgt telor ko tuh? kalau la ganggu.. serasa aku tak penah aku pi carik ko ganggu apa ko buat pun..


last2 pesan aku la..

pi ambik cermin.. tgk pic ni bandingkan.. ada serupa dak ngan muka dan perangai ko... kalau rasa2 tak serupa, compare lagi2 dan lagi sampai ko rasa mmg sama..

dan ko akan faham kenapa sikap dan jiwa serta perangai ko mcm BABI..






masalahnya..
aku nampak muka BABI ni serupa muka ko je?

5 comments:

imshahmemyselfandi said...

Uihhhhhhhhhhhhhhhh...ni maroh betui awok yek..tkejut koi. pe citer ni bang? mcm tau jek sape b**i tsebut. ishishish.x sgka sguh smpi ke tahap naga gaban mcm nieh. sabor2

makio said...

huhuhu main game la plok..

TRUNASUCI said...

mmg marah le.. :D alah skali2 kasik la ayat best2 sket kat org yg menyamatarafkan diri serupa BABI..

ApOgEE said...

hahaha... just ignore those pigs... u are always da bomb!! thanks for the red blinking horns... ;) really appreciate it.

Irwan said...

Sabor beb, calm down..bak kat Apogee, ko ignore je. Takkan hilang Apat di arena open source :D