Thursday, October 21, 2004

Richard Stallman ( FSF/GNU ) in Malaysia!!!

Well idola aku dan someone yg aku kagumi Mr Richard Stallman dtg kat malaysia untuk talk.. alhamdulillah aku sempat jumpa, duduk sembang dan bincang cikit2 ( mcm bagus je ek? ).. pasal ideology, philosophy dan lain2.. he's really a great guy :).. Snap a few pic, autograph, dan beli badge GNU.. hope we'll keep on contact after this :)

well kalau2 nak kira nih peluang yg payah2 dpt, mcm yg lepas2 jumpe Theo de Raadt, jon MadDog, David Axmark, Fyodor dan lain2.. ( nanti aku post later pasal HITB )

errmm.. jumpe lagik+port/lepak ngan Dinesh Nair, Dr. nah, budak2 ossig/mncc, pastuh as usual, abg root, linuxlah, budak2 KOMNAS, mnajem dan "muka2 biasa" OSS malaysia.. cuma tak seramai masa HITB dan LINUXWORLD ( aku rasa tak ramai tahu pun )..

balik umah petang cikit, then malam pi pandan indah setelkan masalah internet kastemer kawan aku.. nih update blog darik pc dia lah ni :)

just miss my trigoni....

No comments: