Saturday, January 15, 2005

TokWan and the Penang Bikers!

Waa FnF ( Friday Nite Fever ) malaysianbikers mmg meaningful giler... as usual aku turun awal cikit, lepak2 then jumpa YangMasri, kawan2 yg lain.. then suddenly! TokWan from Penang Bikers sampai... mula la huru-hara kekecohan.. ahaks besa la otai kan?..

Aku ngan johnny pun dok discuss pasal new bike magazine PISTON, aku maybe contribute a bit la.. janji hepi cukup..

Abg ezzar lak lepak ngan aku huha2 sket.. then nampak Wazi Abd Hamid dtg.. bawak dia punya "photo rempit".. masta biasa la kan.. mai ngan Yamaha e-go je.. late nite sket Shahrul Yuzy lak sampai.. plannya kitaorang patut gi ke Moto Milia, lepak sana.. kalau ada rezki leh le aku test Aprilia RSV1000R ngan Tuono... huhuhu shahdunya...

Tokwan dah gerak.. lewat sgt dah.. aku ngan abg ezzar, johnny masih stay.. pastuh Maznah Zulkifli lak mai.. tayang RX-8 dia la tu.. lawa plak aku tgk si maznah ni.. besanya cam jantan je ehhehe feminin sket la.. teringin aku nak tanya kalu2 dia kasik aku test Yamaha R-1 dia.. baru je nak angkat punggung, ada geng2 otai lak sampai, 2 naked bike ngan 1 Honda ST13.. duduk balik.. huha2 balik huhuhuh sampai kul 4-5 pg nih!! esok nak konvoi pi melaka laks.. ishk2... larat ke aku ni?

last2 gerak balik.. hepi2... ahahahha



No comments: