Monday, October 29, 2007

Kekadang kamu akan merasa sunyi


kadang2.. sekali sekala.. in your life.. korang akan rasa alone sgt2.. rasa sunyi yg sukar nak digambarkan.. ermm untuk itu better jgn duduk dan tgk dinding.. lagi rasa busan dan "terpenjara".. pandanglah mana2 yg jauh.. pi jalan2 ke..

mcm aku la, when feel mcm tu, dengar radio atau dok lepak beranda belakang umah aku, especially time malam.. tgk lampu2 dari rumah2 tepi bukit sana.. kadang2 aku peratikan kilang batu-bata ( simen-based)



yg kat seberang rumah aku ni ( betul2 depan beranda ).. malam2 pun depa kerja.. malam2 juag depa berlari2 sana dan sini, kadang dalam hujan tengok menyusun bata simen kedalam pellet, satu kerja yg pasti aku tak sanggup buat.. tapi mereka buat pasal tuh kerja dan carik makan.. so nasib aku dan kita semua sebenarnya jauh lebih baik.. bersyukurlah..

Aku pun rasa dah agak lama aku tak memancing.. mean.. real punye mancing.. tepi laut atau tengah2 laut.. tak kira la atas bot ke atau atas kelong ke.. i need to la.. dah terlalu banyak stress dalam kepala yg tak "lepas".. dan aku feel missing something in my life.. hard to explain..

back to the topics.. so far lepak2 kat beranda tgk pemandangan malam kat belakang ni so far relief sikit.. but dunno for how long...



No comments: